fredag 19 september 2008

Min bloggpremiär

Nu har även jag hoppat på bloggtåget! Jag tänkte ge det en chans i alla fall, även om jag misstänker att det inte blir uppdaterat så ofta. Huvudtanken med bloggen är att jag ska kunna lägga upp LO'n, foton och annat. Det händer i alla fall nån gång ibland att jag blir nöjd med mina alster, men det kan dyka upp lite allt möjligt på det här stället...

Jag tänkte börja min bloggkarriär med tre LO'n som jag lyckades knåpa ihop på scrapträffen som ägde rum i helgen. Jag är med och arrangerar träffarna och det är alltid lika kul och inspirerande. Stort tack till alla ni som kom och gjorde helgen så fantastisk!

Den första är från en utmaning där man skulle använda 4 saker från den goodie-bag som vi delade ut till alla deltagare.


Den andra var en tekniktävling där kravet var att man skulle ha med minst 4 mönstrade papper, band, plast, brads och något stämplat. Det var en riktig utmaning för mig som har svårt för att dekorera men till slut fick jag ihop det, och är riktigt nöjd, ska tilläggas!
Kvaliteten är dock inte den bästa på fotot av LO'n...

Min tredje LO är med ett helt fantastisk foto på solnedgången, tagen från ett vindsfönster på Övralid. Den är gjord efter en skiss av AnnaG.



Tack till Anna G och Annika för lån av stansmaskin och alfabet!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hi hi...nu tror jag att jag blev först att kommentera i din nya fina blogg! Vad kul att du också skaffat en! Jag lovar att titta hit varje gång du uppdaterar! Kram/Annika

Anonym sa...

Hej!
Jättekul att få se din bloggsida...
väldigt fina alster må jag säga...

lycka till med fler LO's nu!

jag kommer att titta in lite då och då!
Mvh CzL

Anonym sa...

Hej Gumman!
Tänk då är jag först med att vara din gäst som skriver!! Tjoho!
Fint du har gjort!!!

Kram
/ Anna Winwood:)

Anonym sa...

Välkommen till bloggvärlden! Kul att se vad du gjorde på träffen, gillade speciellt den sista, hur underbart var dessutom inte det fotot!
Kram, Sandra

Anonym sa...

Hej på dig! Du är verkligen duktig på det du gör!!! Jättefint alltihopa...tänk vad man kan göra med lite foton o tyg..hihi...säger en som inte kan scrappa..

Ha det/ Lotta S