tisdag 2 april 2013

Snabbt kort

I fredags, på långfredagen samlades vi hos farmor för att hon fira att hon fyllde år dagen innan. Jag hade ju gjort ett kort till henne på LinköpingScrap men då jag även fått i uppdrag att göra ett kort från "alla" så fungerade det ju inte att det stod "Farmor" på kortet. Det är ju bara jag och min bror som kallar henne för det. 

Så på morgonen satte jag igång med att knåpa ihop ett nytt kort, lite i panik så där. Jag är definitivt ingen snabbscrappare och kan oftast inte sitta koncentrerad från början till slut. Jag brukar gå ifrån en stund då och då för att sedan komma tillbaka. Men nu lyckades jag faktiskt få ihop ett kort på ett par timmar, och för mig är det VÄLDIGT snabbt. 

Det blev ett tri-fold card med ett stämpelmotiv från Bildmålarna som jag har haft färdigmålat ett bra tag. Kul när man kan använda gamla saker som blivit liggandes. På de röda flikarna skrev vi alla namnen sedan.





Inga kommentarer: