söndag 28 februari 2010

Let's Zumba!

Nu har jag slagit till och beställt Zumba Fitness-paket. Jag har funderat på det ett tag, det ser ju så kul ut men man är ju alltid lite skeptisk till TV-shopprodukter. Men nu har jag läst på flera ställen folk som har provat och är jättenöjda. Det finns ju som gruppträning oxå men eftersom det är ganska nytt i Sverige finns det ju så klart inte i närheten av Östergötland så jag börjar med DVD-skivorna. Längtar faktiskt efter att få hem dem och prova, tror att det är riktigt kul!

Är det någon som provat, eller som vet någon som har provat, som kan ge en utvärdering?

I morgon är det första dagen på jobbet sen jag blev sjuk. Har varit hemma i 2 ½ vecka så det känns lite lustigt att man ska upp i morgon bitti och jobba hela dagen. Jag har fortfarande lite dåligt med ork så vi får se hur det går och hur trött jag är i morgon kväll.

1 kommentar:

Angelica sa...

Har inte hört talas om Zumba förut men det ser ju kul ut

Skönt att du mår så bra nu att du orkar gå till jobbet Ta hand om dig min vän

Varma kramar