tisdag 6 april 2010

Oväntad påskpresent

I torsdags kom Camilla, en av inköparna hos oss till mitt lilla bås. Camilla är en person som jag hälsar på ibland om vi skulle stöta på varandra i lunchrummet, mycket mer än så har jag inte med henne att göra, så jag blev en aning paff när hon kom till mig. På något vis hade i alla fall ryktet om min hobby nått henne. Hon jobbade tidigare på Fiskars och hade en hel påse full med scrapverktyg från dem som hon till slut har insett att hon inte kommer att använda. Så jag fick alltihop!

Det var en hel hög med mönstersaxar, hörn- och kantstansar, stanstångar, saxar och en mall för att göra presentboxar. Jag plockade ut några mönstersaxar och stanstångar som jag inte trodde att jag kommer att använda. Ett par kollegor tog hand om dem, förutom en mönstersax och en tång som Lilltösen fick. Resten tog jag hem med ett STORT leende på läpparna! Vilken underbart perfekt påskpresent till en scrappande ekonomiassistent!

Så sprid ryktet på jobbet att ni scrappar, man vet aldrig vad som kan hända... ;-)

Påskgodis

3 kommentarer:

Pia sa...

Vilken himla tur du har! Det kanske till och med blev så att lite av tröttheten försvann:-) Keep on scraping!
Kram

Angelica sa...

Vilken tur du har =D

Kramar till dig från mig

Titti sa...

Kul för dig, inte ett dugg avis...hm
Hoppas du kan få mycket scrappat
ed dessa fina saker.

Kram från Titti