tisdag 6 april 2010

Trötthet innan sjukdom??

Jag är nästan för det mesta trött och utan energi. Så har det alltid varit, i alla fall så länge jag kan minnas. Men den sista tiden, sedan oktober ungefär, tycker jag att jag har varit extremt trött. Att jag är trött nu kan förklaras med att jag låg i körtelfeber i 2 ½ vecka i februari. Tydligen kan man vara trött i flera månader efter det att man blivit frisk så det kanske inte är så konstigt att jag är i konstant halvsovande tillstånd hela tiden nu. Men varför var jag så trött redan innan jag blev sjuk? Kan man bli trött av körtelfeber innan den bryter ut? Är det någon som vet?

Hade funderingar på om LCHF kan ha med det hela och göra, men borde jag inte snarare ha blivit piggare?

Jag håller en tumme för att jag ska få lite extraenergi nu när våren är på väg, det vore en trevlig omväxling.

Inga kommentarer: