måndag 7 januari 2013

Julklappar

Jag scrappade några julklappar i år.

Först ut är en ask i metal art till älsklingen. I denna fanns en scrappad biljett som symboliserade en konsertbiljett till Helloween och Gammaray i vår.





Till faster gjorde jag ett ljuskort och en matchande tändsticksask samt bokmärke.







Farmor fick en journal jar av mig. Det är en burk med en hop med frågor skrivna på remsor och en bok där hon kan skriva in svaren. Tanken är att jag får tillbaka boken nästa år. Burken gjorde jag av en vanlig konservburk som jag öppnade i botten och tömde. När jag hade diskat ur den la jag i remsorna och satte tillbaka botten med hjälp av en bit cardstock. På så sätt kunde farmor öppna den som en vanlig konserv. Tyckte att det var en lite rolig detalj.















1 kommentar:

Titti sa...

Så snygga julklappar. Kram på dig önskar Titti