tisdag 12 maj 2015

Det där med att knyta kontakter....

Håller just nu till en hel del på de få gratissajterna för dejting som finns, till och med när det gäller kontaktsökande får man dra ner kvaliteten till ett minimum när man är sjuk och fattig. Vet inte riktigt vad det är jag tror att jag ska hitta men det är ett tidsfördriv i alla fall.

De kontakter jag har haft där jag har fått mig att mer och mer fundera över hur pryd jag egentligen är. Jag inser att mitt intresse för sex är mindre än normalt, mycket på grund av ME'n, det är ju hormonellt betingat. Men jag tycker ändå att jag har ett ganska öppet sinne och har överseende med en hel del. Men hur jag än försöker kan jag inte bli särskilt till mig när en kille som jag har chattat med i en dag och en halv skickar en bild på sitt erigerade paket. Är det mig det är fel på? Blir kvinnor över lag tända på det? Vilken reaktion förväntar sig vederbörande?

Inga kommentarer: