lördag 9 maj 2015

Nähä, det gick ju inte så bra!

Det där med att blogga regelbundet blev ju inte riktigt av i vanlig ordning. Att det ska vara så svårt...

Jag fick avslag på operationen. Deras anledning: det finns inga medicinska skäl för att jag ska få göra sleeve och så är de bekymrade över att jag har ett sockerberoende!! Den egentliga anledningen: de får inga pengar för en att göra en sleeve. På ett sätt är jag glad för att det inte gick allt för lätt, då görs det inte så lättvindigt men samtidigt blir jag rejält besviken och förtvivlad över att de bara lämnar en vind för våg för att klara sig själv. Vad ska jag göra nu? Börja knarka? Eller gå upp 50 kg till?

Så länge fortsätter jag att kämpa på så gott det går utan att lägga för mycket press på mig själv. Har inte orken just nu varken för hårdsatsning eller massor med dåligt samvete.

Inga kommentarer: