fredag 8 april 2016

Lägenhetssökande

"Hej Åsa,
På Drottning gatan 57 står du som nr 26. Bergsättersv. Och Nedre Kaptensgatan ligger kvar på hem sidan men än så länge står du som nr 11 och 10 i den ordning."

Det här svaret fick jag på min fråga om på vilken plats jag har på lägenheterna jag sitter uppsatt på nu. Man får bara vara uppsatt på tre lägenheter åt gången och igår lades det faktiskt ut en hel del så jag har bytt ut några av mina val. Just nu är det:

Drottningggatan 57, 1 rok, 8 vån.
Bergsättersvägen 52, 1 rok, 2 vån. 
Nedre Kaptensgatan, 1 rok, 3 vån.

Alla har inglasad balkong, ingen åt rätt håll men det är ändå en balkong. Så som det ser ut nu har jag störst chans på Nedre Kaptensgatan. En etta i höghusen i gamla stan på tredje våningen. Tyvärr granne med hissen så det känns ju inte så bra för någon med extrem ljudkänslighet. Vet inte alls hur stor chansen är att 9 st tackar nej till en lägenhet idag men gissar på att den inte är så stor. 

Den lägenhet som jag verkligen vill ha är ettan på 8:e våningen, också det i höghusen i gamla stan. Där har jag gått från plats 31 till 26, så några tackar uppenbarligen nej. 5 done, just 25 to go.... 


Kom igen nu 8:e våningen!!

Inga kommentarer: