torsdag 6 januari 2011

Äntligen en vinterjacka!

När vi åkte från Byle på juldagen passade vi på att stanna till vid Factory Outlet i Vingåker. Jag tycker inte det är så värst mycket att ha, men så är jag inte så mycket för märkeskläder heller... De finns sällan i större storlekar. Men en jacka hittade jag i alla fall. Jag köpte ju en ny jacka när vi var i Trosa i september och hade hoppats på att den skulle räcka över hösten och vintern. För inte kunde vi väl få en lika kall vinter som förra året??! Kan väl säga att det har känts lite kyligt under december med bara en vår/höstjacka... Märket på jackan är Petroff. Jag har aldrig hört talas om det men jag hoppas på att det är ett riktigt fint kvalitetsmärke för den var inte så himla billig. Har du hört talas om märket? Har jag gjort ett bra köp? 

Varm och gosig i vinter!

Inga kommentarer: