söndag 20 mars 2011

Älsklingen är fast!

Jag har smittat honom med scrapviruset! Han sitter nu nästan hela dagarna och pillar med något projekt eller dräglar över Tim Holtz-produkter på datorn. Jag vet inte om jag gillar riktigt att han är så duktig så där på en gång. En annan har fått kämpa i 5½ år för att utvecklas, lära sig och hitta sin stil och är inte på långa vägar klar än. Men jag gläds åt att vi nu delar ett intresse, istället för att han bara stöttar och visar förståelse. Ser väl dock en viss risk i att det nu är han som tjatar om att åka till scrapbutiker. Jag känner väl mig inte så svårövertalad.....

Här är hans senaste alster. Det blev en mini-LO i form av en tag denna gång. Inspirerad av Tim Holtz. Det är från vårt biobesök i Linköping igår. Vi var på Trassel, den var riktigt bra. Kan varmt rekommenderas!


Gå gärna in på hans blogg där han har börjat samla sina alster.

Jag själv har kämpat två helger nu med studentkort som jag har fått beställning på. Det är bara två sycken men oj, vilken prestationsångest jag har haft. Det har varit riktigt svårt att få ihop, och helt nöjd är jag inte. Jag ska överlämna dem i morgon så får vi se vad det blir för omdöme. 

Inga kommentarer: