söndag 27 mars 2011

Favoriter

   
Min goda scrappande vän Titti valde ut mig bland sina favoritbloggar!!
Goa, goa Titti!!
Titta gärna in på hennes blogg, hon gör helt fantastiska kort!
Meningen är ju då att jag i min tur ska välja ut några av mina favoritbloggar.

Sara är en av mina "kollegor" i LinköpingScrap och gör härliga LO's. Hon är inte rädd för att leka och testa nya tekniker, ofta med riktigt häftiga resultat.
Sandra, även hon en i gänget, är otroligt produktiv med ofta en enkel stil som jag gillar skarpt. En mästare på kortmakeri!
Tro det eller ej men jag läser inte bara scrapbloggar. En och annan LCHF-blogg finns oxå på listan. Cecilia är en småbarnsmamma som har börjat med LCHF och skriver intressanta iakttagelser från sitt liv.
Min bror är lokalpolitiker i Vadstena och skriver om det här!
En av våra allra duktigaste (och trevligaste) vikarier heter Ida och lever ett riktigt hundliv. Hon har fått ett annat jobb (GRATTIS!!) så tyvärr kommer hon inte tillbaka till oss i sommar. Hur ska vi klara oss utan bästaste Ida??! Dessutom delar vi hemstaden Katrineholm...
Och så klart min älsklings blogg får man ju inte missa!

Inga kommentarer: