tisdag 25 augusti 2015

Buzzar skrivare

#ecotankbuzz #buzzador #epsonecotank

Jag är buzzador, det vill säga att jag får prova en produkt mot att jag delar mina tankar om den. Nu har jag fått provat en ny skrivare med en ny typ av bläcksystem. Den har flaskor istället för patroner och de ska räcka mycket längre och är dessutom billigare att fylla på än patroner. Sånt gillar vi ju.


I mitt uppdrag ingick att skriva en recension på prisjakt.nu. 

Här är vad jag skrev:

"Jag är buzzador för Epson Eco Tankk L355 och har provat den nu ett tag. Bland det första jag provade var att skriva ut foton. Jag valde den långsammaste inställning för högsta kvalité och jag blev inte besviken. Vilken skärpa, vilka färger. Underbart!


Den var enkel att installera men hade önskat lite mer instruktioner för knapparna m.m. då det inte är helt självklart alltid vad man ska trycka på. Dock smidigt med wifi.


Lite långsam ibland att starta utskrifterna men kvalitén kan man verkligen inte klaga på. Om bläckbehållarna dessutom håller lika länge som utlovat så är det en riktigt bra skrivare."


Jag gav den 8 stjärnor av 10.



#ecotankbuzz #buzzador #epsonecotank

Inga kommentarer: