torsdag 11 juni 2009

Första beställningskortet...

...är klart. Blev inte alls så som det var tänkt, men det blir det väldigt sällan. Lite kladdigt med allt scrappyglue men allt satt på plats i alla fall. Hoppas att studenten blir glad och får en underbar dag.


Jag har nu i princip bestämt mig för att hyra huset i Gunnarstorp. I tisdags körde jag och Carol en testrunda från huset till min kära arbetsplats. Det visade sig vara 37,4 km. Inte så långt som vi trodde faktiskt. Dt var i och för sig småvägar tvärs över slätten men det känns fullt pendlingsbart. I värsta fall kan man alltid ta motorvägen till Mantorp, det går förmodligen fortare i vilket fall. Så det känns som om det största hindret är undanröjt. Nu ska jag bara bli utvald oxå... Håll en tumme för att de vill ha mig till sin hyresgäst. Tänk, om några månader kan jag vara Ljungsbrobo!

I går fick jag hem min soffa. Åh, vad stor och fin den är! Den tar upp halva vardagsrummet, minst. Men åh, så fin den är... Bilder kommer senare!

1 kommentar:

Annika sa...

Jättefint kort!! Jag sitter och håller tummarna för att du blir Ljungsbro-bo, då är det ju lite närmare till Linköping! Syns på lördag.