måndag 8 juni 2009

Sjuklig uppgång

Precis som jag misstänkte hade jag gått upp 0,4 kg den här veckan. Inte så konstigt med tanke på att jag har levt på nyponsoppa i 3 dagar. Jag har varit lite förkyld i veckan och när jag är sjuk vill jag ha nyponsoppa. Inte så bra! För att inte tala om bananen och chokladen som jag tryckte i mig i onsdags när jag åkte hem tidigt från jobbet. Och sen kom helgen... Jag hade en riktig skithelg och släppte alla hämningar. 8 rutor choklad, 1 glass, 1 BigMac & Co, Startmüsli har jag festat på. Men, men, det syns ju på vågen oxå. Nåja, nu är det en ny vecka och nya tag.

I söndags var jag och min goda vän C till Gunnarstorp utanför Ljungsbro och tittade på ett litet hus som är ledigt för uthyrning. Och jisses, vad gulligt det var. Nackdelen är ju just det att det ligger utanför Ljungsbro. Känner ingen i närheten och det är långt att åka till Skänninge. Men åh, vad fint det ligger. Det var tre till som var intresserade så det är ju inte säkert att jag får det men om... Jag har velat fram och tillbaka, ena stunden har jag bestämt mig för att nej, jag ska inte ha det. I andra så är det klart att jag ska bo där!
Här är lite bilder i alla fall.








3 kommentarer:

Angelica sa...

Urgulligt hus!
Men...men... Det är ju sååå långt bort från oss här i Motala

Kramar

Anonym sa...

Hej,

Jag funderar på att köpa några somriga stämplar och undrar om du har några bra tips på webbaffärer. Har inte handlat stämplar på nätet förut och tar tacksamt emot tips.

Tack på förhand!
/Anna (Saras kompis)

*Cathy* sa...

Du kan prova med att kika in på Stämpelboden, Stämpelgården, Inkywings, Stellas.se, Stellas.nu, Scrapaddicted, Bildmålarna (Lallas stämplar) m.m.