söndag 4 december 2011

Från scrapträffen

Jag lyckades bara skrapa ihop två LO's på höstens LinköpingScrap. Det var otroligt kul som vanligt men jag var sååå trött. På måndagen tog jag mig inte ens till jobbet. Tyvärr måste jag nog inse att jag inte klarar av en sådan helg längre, men det tar emot för det är ju så fantastiskt kul!

Jag fick till slut mina bilder som bästa fotografen Jenny tog till Allers scrappade. Jag blev någonlunda nöjd men det blev ingen fullträff. Skönt att få dem scrappade i alla fall. Och jag är otroligt glad för att jag fick chansen att bli fotograferad.


Jag har en väldigt gammal bild av min gammelmormor med familj när de firar jul. Den passade perfekt till kitet från Goodie-bagen. Årtalet är en kvalificerad gissning, tyvärr finns det ingen kvar som var med som jag kan fråga så jag bestämde helt enkelt att det var 1925! Jag behöver bara lite hjälp med namnen *blinkar till mamma*


Inga kommentarer: