söndag 1 juli 2012

Första kurserna

är planerade. Tyvärr så valde jag ju helt fel tid på året att sätta igång med kursverksamhet, det är nog inte så många som känner för att sätta sig på kurs mitt i sommaren. Även om jag erbjuder "solgaranti", vid vackert väder så bokas kursen om till ett annat tillfälle. Hoppas ändå att få ihop till i alla fall en kurs innan hösten. Nu måste jag snart börja betala in skatten och det känns rätt så kört om jag inte börjar få in lite pengar snart. Jag har ju fått några beställningar, och det är jättekul, tyvärr ger det inte så mycket inkomst även om det kanske kan hjälpa till att sprida ryktet.

Än så länge har jag tre nybörjarkurser inplanerade, metal art, kortmakeri och LO. Till hösten tänkte jag ha lite mer temakurser. Hoppas, hoppas, hoppas att det kan komma igång snart! Jag är ju så laddad...

Mitt största hinder just nu är marknadsföringen. Jag har inte råd att få en hemsida gjord åt mig, och jag är själv rätt så kass på just den biten. Jag vet inte heller hur jag ska kunna annonsera, varken med att göra en annons eller att köpa den. Jag får ta en liten bit i taget, jag har ju en hemsida i alla fall även om den ser ut som f-n. =) Gå gärna in och kolla! www.sirana.se

Inga kommentarer: