måndag 26 januari 2015

Auktion

Så var bollen i rullning. Min läkare ska skicka en remiss för gastric sleeve så får vi se vad som händer. Jag ligger definitivt över bmi-gränsen för att bli godkänd däremot är jag lite nervös för hur de ställer sig till mitt sockerberoende.

Jag åkte direkt från vårdcentralen till en auktion i stan. Det var evigheter sen jag var på en auktion "irl". Har mest varit på nätet den senaste tiden. De hade en trappstege, precis likadan som jag hade innan sista flytten fast hel. Jag slängde den för att trappstegen var lite trasiga (men fullt funktionsdugliga), ångrar mig bittert idag. Buden började på 500 kr!!! Även en annan äldre variant gick för 400 kr. Jag får fortsätta klättra på stolar ett tag till.(Lånade bilder)

1 kommentar:

Titti sa...

Kul Åsa att vara igång med att ev få operationen , kanske själv får sätta fart
med det, någongång. Vad dyrt det blivit på auktioner nu för tiden så man förstår att du väntar, vilka priser. Kram