torsdag 13 augusti 2009

Fest

Kom på att jag inte har berättat om festen jag hade förra helgen. Det var den roligaste kvällen i hela mitt liv!! Tack alla ni som var här, ni är helt underbara!! Och för en gångs skull var det nästan lika kul ute på Harry's som på förfesten, men bara nästan, det var ju min fest... ;-)

Nu blir det väl ingen fest innan Åland men sen får jag nog börja planera när nästa kan tänkas äga rum. Har haft så himla kul på de senaste festerna så det måste jag göra igen.

Apropå fest så är jag i full färd med att planera min 30-årsfest. Det är ju ett tag kvar men det börjar bli dags att få tag på lokal. Så om det är nån som känner nån med en loge till uthyrning i Motalatrakten få ni gärna höra av er. Och ni som börjar bli lite nervösa nu ("Logfest i januari? Brrrr. Vad tänker hon på?") så kan jag lugna er med att festen kommer äga rum i maj.

Inga kommentarer: