måndag 6 april 2009

Första veckan avklarad!

Så nu har jag klarat av den första veckan. Det har tidvis varit riktigt tufft men det har gått rätt bra ändå. Illamåendet har inte riktigt lagt sig än och jag har ständigt en äcklig smak i munnen men det ska väl försvinna snart hoppas jag. Jag börjar känna mig lite begränsad med maten men det finns ju hur mycket recept på nätet, om man bara letar efter det. Det jag kan sakna är när man kommer hem och är hungrig så är det svårt att ta nåt bara lite svårt. Då är saknaden efter mackor stor. Och jag spyr snart på vatten, det finns ju inget annat jag kan dricka. Det spelar ingen roll att det är smaksatt. Någon som har något tips? Jag tycker ju inte om varken kaffe eller the.

Fördelen med veckan visade sig när jag ställde mig på vågen i morse: -4,9 kg!! På en vecka, helt otroligt! Jag har aldrig gått ner så mycket på en vecka förut. Ska bli spännande att se vad som händer andra veckan. Jag tror ju inte att jag går ner lika mycket, och vill nog inte det heller. Huden ska ju hinna med oxå, och resten av kroppen, och knoppen. Jag är nöjd så länge det går neråt. Men det är en bra mysig känsla när det man får en sådan start. Jag klarade mitt första delmål med råge...

2 kommentarer:

Angelica sa...

Wow vilket viktras! Grattis!
Kämpa vidare Du är bäst

kramar från din vän

Angelica sa...

Kollade runt lite på nätet och hittade lchf "bröd". Kolla på http://kolhydrater.ifokus.se/
Till vänster finns det en rad som heter Mat- Recept på bröd och brödbaserade rätter. Här fanns det brödliknade och kex. Lycka till!

Kramar från din vän