fredag 3 augusti 2012

Bilder från stugsemestern

Här kommer lite bilder från min härliga semester i stugan. 

Det var fantastiska kvällar och jag försökte mig på att fotografera, dock hade jag inget stativ med mig så resultatet blev ju inte så lysande. Men man får ändå en känsla av hur magiskt det var.



I år har vi en kull med andungar som är extremt orädda, och hungriga. De går helt enkelt upp på altan och om man inte är snabb att fösa ner dem igen så skulle de helt säkert komma in i stugan för att tigga lite mat. De äter ur handen som vilka tamdjur som helst och man hinner inte ens sätta ner handen innan man blir överfallen. Tur att de inte har tänder...







Men visst är de fina! Tur att jag är djurvän, annars hade jag haft färskt kött till grillen utan problem.



Här är älskade stugan, paradiset på jorden. Vad skulle vi göra utan den?
Här har jag stitchat ihop två bilder till en, skarven syns lite men tycker inte att det stör. På så sätt fick jag med mer.


Inga kommentarer: