måndag 20 augusti 2012

Soffmys

Jag är med i en grupp på Facebook som heter "En kväll - en utmaning". Där kan man lägga upp olika scraputmaningar som folk sedan kan hänga på. Som namnet antyder så gäller utmaningen bara en kväll sedan utses eller lottas en vinnare fram. Det är upp till utmaningsmakaren att välja om man vinner ett litet pris eller bara äran. Grejen är att man ska inspireras i sitt skapande. Så igår bestämde jag mig för att vara med för första gången. Det fanns en utmaning där man skulle ha med husdjur på något sätt. 

Då mina fotopapper var slut så fick jag nöja mig med redan utskrivna foton och hittade då det här på Lilltösen och pappas katt Snobben. Jag hittade ett papper från K-design som jag tyckte passade och så satte jag igång. Jag tar alltid långa omvägar innan jag kommer fram till hur det ska se ut, så också den här gången men till slut så fick jag ändå ihop det, 3 minuter efter deadline... 

Det blev ganska enkelt med bara ett mönstrat papper. Men jag är ändå lite stolt över mig själv som gjorde klart den på bara några timmar och som faktiskt bestämde mig för att den duger även om jag inte är supernöjd. Jag behöver nog öva en hel del på det. Och på att inte älta varje beslut i flera omgångar innan jag gör något utan att bara göra. Det är några smågrejer kvar att göra men i stort sett så är den klar. 


Inga kommentarer: