torsdag 5 februari 2015

Experiment

För att inte dra ner humöret fullständigt idag så kan jag roa er med att berätta att jag just nu provar att tvätta trosor i diskmaskinen. Meningen var att jag skulle åka bort till far för att tvätta (av någon anledning tycker jag inte om att tvätta i vår tvättstuga, dessutom är den ofta upptagen) men när jag kom ner till bilen kom jag på att jag hade glömt kassen med tvätt. På allt för dåligt humör för att orka gå upp efter den igen så intalade jag mig själv att jag skulle handtvätta några trosor när jag kom hem.

Det är riktig panik nu och tvättservicen (nära stående och älskad familjemedlem) kommer inte förrän på måndag. Så vad gör man när man är för trött för att handtvätta? Slänger in några par i diskmaskinen som man inte är så rädd om och kör på ekonomiprogrammet!

1 kommentar:

Ciza Patricia sa...

Hur blev resultatet då? Jättenyfiken!
Kram