tisdag 24 februari 2015

Gör bara min plikt

För en gångs skull tänkte jag faktiskt göra rätt för mig som testperson hos Smartson. Jag ska dela mina erfarenheter om en produkt. 

Jag fick den stora äran att prova Arlas Smör- & Rapsolja. Jag brukar aldrig använda flytande "smör" eftersom jag vill använda så rent smör som möjligt. Men är det gratis så är ju inte jag den som tackar nej...




Jag måste ju hålla med om att det är väldigt smidigt att bara ta fram flaskan och klämma lite. Mer lättfördelad är den ju också. För att inte tala om hur smidigt det är att smörja en form. Och så vidare...

Men...

...så tittar jag på baksidan och undrar, vad har shea- och kokosolja med det hela att göra? Om man söker på dessa oljor så verkar de ju faktiskt bra, det verkar suspekt. Jag är grymt skeptiskt till allt som inte är rena produkter men kan Arla faktiskt ha lyckats den här gången?  

Jag fortsätter... Hm, varför måste man ha färgämne i smör? Betakaroten var det visst, hm, ja det ska ju vara nyttigt. Okej då. 

Men vad består den "naturliga" aromen av? Varför inte skriva ut det istället? Ha, där fick jag er allt! Eller...?





Inga kommentarer: