fredag 25 oktober 2013

Bara lite häftigt... fast kanske inte ändå...

Jag skrev för ett par dagar sedan till Vätternrundan med en idé jag hade, det skulle ha varit kul att fått till ett samarbete. Tyvärr blev jag bara hänvisad till deras annonssäljare, vilket inte alls var det min idé gick ut på.

Lite plåster på såren fick jag i alla fall när jag såg att VD'n (som svarade på mailet) hade lagt en kopia på mailet till ingen mindre än Richard Herrey. Han jobbar nu som marknadschef på Vätternrundan i Motala och var en av mina STORA idoler när jag var 3-4 år. Och han har läst mitt mail, hur stort är inte det? =)

Jag lovar, normalt är jag inte alls "kändiskåt" men nu är det ju Richard Herrey (!!!), så lite kostar jag på mig, för mitt barndoms jag, bara för en liten stund...

Så, nu är det över!




Inga kommentarer: